Середа, 17.10.2018, 08:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів                                м.Львова

Меню сайту
Реєстрація у ДНЗ
BannerFans.com
Освіта Львів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична робота

 

             


НВК "Школа-садок №38 м. Львова". Урок із образотворчого мистецтва на тему: "Народна іграшка".

02.10.2018 року відбувся відкритий урок із образотворчого мистецтва на тему: "Народна іграшка", який для учнів 4-Б класу НВК «Школа-садок I-III ступенів N38 м. Львова» провела вчитель початкових класів Черніховська Л.І. у Музеї іграшок. Школярі побачили, чим бавились діти сто - двісті років тому назад. Дізнались, який шлях проходить іграшка, перш ніж потрапити до нас. А також, пригадали своїх перших друзів і відтворили їхні образи на аркушах паперу. Адже саме іграшка - це невід'ємна частина життя кожної дитини. Ось згадайте себе... Мабуть, у кожного з вас була улюблена іграшка - лялька Барбі, маленький зайчик чи ведмедик. Ми могли читати їм казки, розповідати про свої таємниці та мрії. Саме з ними пов'язані наші дитячі спогади. За найкращі малюнки учні отримали призи.


ДНВК "ШКТ-ЛТЛ". Дослідження життя і творчості Соломії Крушельницької на теренах Галичини.

Учні 8 класу ліцею відвідавши музично-меморіальний музей Соломії Крушельницької написали науково краєзнавчу роботу на конкурс «Славетні імена України-2018. Соломія Крушельницька» за напрямком Юність С. Крушельницької на теренах Галичини. В нас залишилось величезне враження від відвідин Музею Соломії Крушельницької у Львові – це є правдивий осередок духу української музичної спадщини, її славних сторінок.

            

Досліджуючи дану тему, ми не тільки вивчили життя та діяльність С. Крушельницької, але й більш детально оглянули експозиції музею. Занурились в цей казковий світ витворів мистецтва в музеї, насолодились від побаченого і зрозуміли, наскільки краса може привернути увагу людей, надихнути їх на науково - дослідницьку та творчу діяльність. Наше ініціативна група, взявши інтерв’ю в працівників музею, опрацювавши джерела та літературу, зрозуміли, що С. Крушельницька зуміла не тільки достойно увійти до числа української еліти Галичини, але й стати однією з найвидатніших постатей історії світу своєї епохи.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4 · Картинка 5


СЗШ №30. Європейський день мов.

26 вересня - європейський день мов! Сьогодні учні 6-Б та 9-В класу та класні керівники Геронович М.Ю. та Дзюдзя Л.І. вирішили підтримати мовне різноманіття та розвиток викладання мов у світі.Це досить молоде свято, яке було засноване тільки в 2001 році. Звичайно, воно було створене не просто так. Європейський день мов – це прекрасний привід пробудити інтерес до вивчення іноземної мови. І, схоже, таке свято було створене зовсім не даремно, адже зараз, практично кожен житель Європи розмовляє двома мовами.

          

І у Європейський день мов ми вирішили розповісти більше про це свято.Адже, збереження і розвиток мов, включаючи малі, декларується в якості офіційної мовної політики Євросоюзу. Серед способів досягнення цього зазвичай називаються вивчення більше ніж однієї іноземної мови і продовження вивчення мов в зрілому віці.
На святі звучали вірші українських поетів різними мовами, звучали пісні іноземних гуртів також українською мовою

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2


Конкурс розробок «Вчительська десятка»


9 прийомів візуалізації для використання на уроці


Інтернет небезпека: поради вчителям для захисту учнів.


Департаменти (управління) освіти і науки
обласних,Київської міської
державних адміністрацій
Обласні заклади післядипломної
педагогічної освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Просимо довести їх до відома вчителів закладів загальної середньої освіти.

З повагою заступник Міністра Павло Хобзей

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання мови та літератури в закладах загальної середньої освіти із навчанням або вивченням мов національних меншин у 2018/2019 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році

ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

 


СЗШ № 97. «Проект «Real Life».

Основним завданням вивчення іноземної мови є опанування навиками спілкування. А щоб учні могли спілкуватися, розвивати усне мовлення та долати мовний бар’єр, потрібно створювати реальні життєві ситуації. Саме з такою метою 15 травня 2018 р. з ініціативи вчителя англійської мови Фешович Надіі Олександрівни учні 8-9 класів в рамках навчального проекту з англійської мови «Real life» мали нагоду провести урок на тему «At a travel agency», який відбувся у туристичному агентстві «Море турів».

          

Учні складали діалоги, описували країни світу які цікаво відвідати. Діти виконували ролі працівників і відвідувачів агентства, відтворювали реальні життєві ситуації англійською мовою. На думку школярів, такий захід став справжнім дійством, в якому вони виконували головні ролі, а усвідомлення того, що можуть робити це англійською мовою, підняло їхню самооцінку.

Яремків Н.В., заступник директора

з виховної роботи

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


СЗШ № 92. Цікавий урок із основи здоров'я у 4-В класі "Здоров'я дитини - багатство родини".

Ця тема стала підсумком програми з основи здоров'я Л.М. Підвірної у 4-В класі (класний керівник М.Я. Сава). На не стандартний урок, а водночас і виховний захід запросили батьків, учителів та учнів. Школярі розказали про здоровий спосіб життя, правила дорожнього руху, шкідливі звички, поведінку з вогнем. Також, пригадали, яких правил важливо дотримуватись під час літніх канікул. Урок пройшов у формі тематичних запитань-відповідей, оригінальних сценок та віршів, а гості заходу провели час пізнавально та весело.

 

 

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2


Гімназія "Євшан". Місячник предметів естетичного циклу,

          

З 27 квітня по 24 травня 2018 року у Львівській гімназії «Євшан» проведені наступні заходи у рамках Місячника предметів естетичного циклу:

З фізичної культури:
-перегляд учбових фільмів на спортивну тематику, презентацій, творчих і проектних робіт (1-5класи);
-спортивне свято: Спортивні перегони” (3 кл.);
-спортивний інтерактивний урок «Найцінніщий скарб – здоровя!» (1 класи)
-шкільні змагання з волейболу, баскетболу, футболу (2-4 класи);
-товариські зустрічі з баскетболу: збірних команд гімназії «Євшан» і СЗШ м. Пустомити серед хлопців; з волейболу: Товариський турнір серед дівчат гімназії «Євшан» , СЗШ м. Пустомити, СЗШ м. Мостиська;
-спортивне КВК (6 класи);
-участь у семінарі «Спортивний рух Олександра Педана»
-конкурс стіннівок на спортивну тематику; фотовиставка «Смартфон vs здоровя»; конкурс малюнків «Спортивна родина»;
У підсумках Місячника з предмету фізична культура відзначені класи і учні гімназії: Підкович А., Дерейко М., Вус С.,Вовк М., Білик М., Титаренко Е., Сергієнко А. і С., Мозіль М.(2-А); Беца К., Януш В.,Швед В. (2 -Б); Клочник М. (2-В); Савчук Ю., Гренечко Р., Мороз О., Сабан О., Боценюк М. (3-А).

З трудового навчання:
Майстер-клас по виготовленню точених сувенірів(4 класи);
Оформлення вестибюлю handmade виробами «Весна в «Євшані»(1 класи);
Відео-урок «Збереження лісових насаджень, деревообробна промисловість, використання деревини у побуті і декоративно-прикладному мистецтві» (2,3 класи)
Майстер-клас по виготовленню виробів технікою декупаж
Організація виставки дитячих робіт(1-4 класи)
У підсумках Місячника з предмету трудове навчання відзначені класи і учні гімназії: 1-4 класи.

З християнської етики:
-Уроки-диспути «Вміти прощати», «Розмаїття релігій і релігійна толерантність» (2 кл.);
-Презентація проектів «Сторінками християнської історії» (1 кл.);
-Інтерактивний урок з християнської етики «Діалог з церквою» (3 кл.);
-участь у духовному «Пісня серця» (2-Б кл.)
У підсумках Місячника з предмету християнська етика відзначені учні гімназії: Беца К., Яворська М.(2-Б)

З мистецтва:
-Урок-концерт (1-4 класи);
-Інтерактивний урок «Кращі сцени світу»
-Виставка дитячих робіт «Я і музика».
У підсумках Місячника з предмету мистецтво відзначені класи і учні гімназії: Мицько В.(3-А), Гарін Т. (3-В), Мельник О., Іванців Д., Сергієнко Анна, Сергієнко Софія (2-А), Колодій Я, Шестак Я., Гаполяк К. (4-Б)

 

На урочистому закритті Місячника проведено нагородження найактивніших учнів.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


СЗШ №75 ім. Лесі Українки. Урок-квест з англійської мови "Острів Скарбів"

     

18 травня проведено урок-квест з англійської мови "Острів Скарбів" для учнів 1 класу. Маленькі пірати мали пройти 6 зон, виконати різноманітні завдання та скласти карту і в кінці отримали скриню зі "солодкими" скарбами. Усі зарядились позитивними емоціями на цілий день та навчились працювати у команді. Квест організували: вчителі Козак І.В., Синишин А.С. Та Глаголюк І.Н..

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2


21_05_18_D


СЗШ № 97. «Мислити глобально, діяти локально».

Нещодавно учитель географії Мазур Н.В. провела з учнями 5-х класів урок на тему «Ековиховання. Сортування відходів. Сталий розвиток». Метою заняття було продовжити виховувати дбайливе ставлення дітей до навколишнього середовища, привернути увагу учнів до побутових відходів, виявити джерела екологічних проблем.

          

На уроці географії учитель донесла до учнів інформацію про те, що відходи природним шляхом розкладаються дуже багато років, забруднюючи довкілля. Але сміття може мати «друге життя», тобто його можна переробляти та робити корисні речі. Школярі в групах працювали над створенням плакатів: «Життєвий цикл пластмаси», «Життєвий цикл органічних речовин», «Життєвий цикл паперу».
Учні нашої школи переконані, що роздільний збір відходів залежить, в першу чергу, від особистого розуміння молодих львів’ян, якщо кожен буде сортувати сміття у себе вдома сьогодні, тоді довкілля буде чисте завтра.

Яремків Н.В., заступник директора

з виховної роботи

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


ЛЗШ №43. Пленерний інтегрований урок у 1-Б класі.

Оповідання «Кульбабка» за Валентиною Запорожець для вчителя початкових класів ЛЗШ №43 Бариляк Н.Р. визрів практично як пленерний   інтегрований урок –  читання, природознавство, образотворче мистецтво. Він об’єднав читацькі, мовленнєві, творчі і практичні навички учнів 1-Б класу. На уроці школярі довели, чому усміхається кульбабка  та який особистий салон є у  цієї квітки за допомогою технології «Мікрофон». А також учились застосовували міжпредметні зв’язки. Діти  на природі  читали, розказували  вірші, відгадували загадки, малювали, використовуючи натуральну наочність.  Рухлива гра «Ранок» і  «Вечір»  забезпечила вчителю зворотній зв’язок, а учням додала впевненості на шляху пізнання: вони зможуть інших навчити з  великою цікавістю  читати, малювати,  одночасно спостерігаючи  і вивчаючи природу.

 

 


СЗШ №75 ім. Лесі Українки. Відео-урок у відділені «ПриватБанку».

          

У рамках реалізації міського проекту “Real Life” вчителями англійської мови СЗШ N75 ім. Лесі Українки, Карловою Т.О. та Зяблєцовою А.П., було проведено відео-урок у відділені «ПриватБанку», у якому взяли участь учні 7-х класів - Бурдяк Олена, Бандурист Юліана, Герасимова Олена та 9 класів - Сапрун Ярина, Олексів Анастасія, Прокопів Яна. Режисер проекту учень 10-Б класу - Ярмусь Віталій.


СЗШ № 97. «Музей повинен одночасно бути і школою, і храмом»

З дитинства багато хто звик до стереотипу, що музей — це тихо і нудно проведений час серед старих запилюжених речей, які мало що промовляють. Сьогодні музеї типу «забери руки, замовкни і слухай екскурсовода» відходять у минуле.

                    

Учні 4-Г класу та їх класний керівник Яцик Н.І. взяли участь у музейному уроці в експозиції «Українське мистецтво ХХ ст.» на тему «Частини мови». Діти не тільки показали вміння працювати в групах, де розв’язували поставлені перед ними завдання, а й освоїли техніку малювання на склі. Особливо сподобався школярам тематичний квест, у якому учні шукали слова, що належать до різних частин мови. Проведений музейний урок, який діти пізнали завдяки школі, позитивно впливає на їхнє світобачення.
Учителі нашої школи переконані, що музейні уроки залишають в дитини яскраве враження про факти, які їй розповідали, і сприяє розвитку пам'яті. Також розвивають навички критичного мислення та вміння, а ще — дають відчуття приємного і пізнавального спілкування.
Наші відвідувачі подякували за теплий прийом завідувачу художньо-меморіального музею Леопольда Левицького (відділ Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького) Людмилі Співак.

Яремків Н.В., заступник директора

з виховної роботи

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


СЗШ №97. П'єса "Назар Стодоля".

У рамках Шевченківських днів у нашій школі відбулася вистава за п'єсою тараса Шевченка "Назар Стодоля" у виконанні учнів 9-х класів.


ЛПГ. Екологія природи через екологію душі.

20 квітня 2018 року навчання у Львівській правничій гімназії проходило під гаслом "Екологія природи через екологію душі". Гімназисти на уроках обговорювали нагальні екологічні проблеми планети, України, а також замислювались над проблемою духовної екології людства.

                   

Адже чисте суспільство і природа починаються із чистих помислів та поривань кожної людини зокрема. Вчителі гімназії провели ряд інтегрованих уроків, на яких розглядали також і стан екології нашого міста, спільно з учнями шукали шляхи вирішення цих проблем. Відбувся показовий інтегрований урок з біології та математики вчителя О. Леськів та О. Садловської у ІІ-А класі. Із великою цікавістю учні визначали рівень забруднення окремих районів рідного міста, спостерігали за особливостями життєдіяльності лишайників, їх екологічним значенням у природі та практичним у житті людини. До поширення інформації долучились і учасники самоврядування, розклеївши на стінах гімназії цитати та цікаві факти про збереження природи.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3

 


06_04_18_S43

ЛЗШ №43. Лепбук нам під силу.

Нещодавно учні 2-В класу ЛЗШ №43 (учитель Бура Х.В.) успішно оволоділи сучасною методикою  пізнавально-дослідницької діяльності – лепбуком – це  інтерактивна папка, що містить кишеньки різної форми, конвертики, віконця, дверцята, стрілки, пазли, елементи, які можна витягувати. У такій папці збирається матеріал з певної теми. Лепбук - це не просто виріб, а прикінцевий результат самостійної дослідницької роботи, що базується на предметних компетентностях, а також дає можливість виявити екологічну компетентність.  Для першого лепбука була вибрана тема «Мурахи». Щоб заповнити теку, дитина виконувала певні завдання, проводила спостереження, здійснювала пошукову діяльність, вибирала засоби кращої презентації своєї роботи. За допомогою зверталась до вчителя і батьків. Лепбук з часом дозволить освіжити в пам’яті цікавий матеріал дуже швидко.

 


ЛЗШ №43. Інтегрований урок "Намалюю писанку, намалюю".

Інтегрований урок – літературне читання, трудове навчання, образотворче мистецтво - об’єднав творчі і практичні навички учнів 2-А класу (учитель Закала Л.Ф.) ЛЗШ №43, спрямовані на якісний кінцевий результат своєї праці: пряникові писанки. Діти, об’єднані у групи за писанковими символами («риба», «безкінечник», «бджілка», «курча»), з урахуванням значення кольорів, олівцями з рідкої солодкої пудри слухняно виводили візерунки. Тематичний асоціативний кущ «Писанка» допоміг укласти у певній послідовності таємничі лінії. Результатами праці задоволені: кожен представив свій виріб яскраво, використовуючи вірші, уривки казок, легенд. Та найбільше діти раділи тому, що їхні солодкі  писаночки – це подарунок бійцям на передову. У тому, що захисники України відчують турботу і любов, малеча переконана.


СЗШ № 97. «Руїна починається в душах» 

Є люди, як свічки,-
згорають, відходять у небуття.
Є люди, як зірки,-
горять і світять все життя.

Зіркою такої величини для всіх українців є поетеса Леся Українка. Кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу ця людина. З не такої вже й далекої минувшини, проте вже мовби крізь серпанок легендарності, проступає до нас образ поетеси, образ ніжний і чистий.
На сцені актової зали у виконанні учнів 10-А класу неймовірно цікавою для всіх присутніх виявилась інсценізації «Боярині», присвячена Міжнародному дню театру. Переглянувши її, школярі мали змогу ще раз переконатися, що кожна людина сама будує своє щастя. Та якими б багатствами вона не володіла, виявляється, що для повноцінного, духовно багатого життя їй потрібно мати зв’язок із рідною землею.
Глядачі були вражені і самою історією, і постановкою, і неперевершеною грою юних акторів, котрі зворушили кожне серце, заставили відчути себе у вирі подій. 
«Сьогодні ми ще раз доторкнулися душею і серцем до Лесиного життя-подвигу, до Лесиної прози, пісні, крилатого слова. Дуже хочу щоб учні не раз зверталися до поезії Волинської Мавки. Котра найбільше припаде до душі - беріть з собою в доросле життя!», - сказала режисер-постановник вистави Фігель Н.В., учитель української мови та літератури.

Яремків Н.В., заступник директора

з виховної роботи

 


ЛЗШ №43. До музею - за знаннями.

Учні 3-Б класу ЛЗШ №43 (учитель Цех Р.Я.) пізнавали різноманітність тваринного світу рідного краю у Природничому музеї: складали пазли комах, запам’ятовуючи їх назви, використовуючи муляжі; узагальнювали істотні ознаки птахів; під час групової роботи за тінню визначали птаха. Навчальна гра «Сліди звірів» допомогла третьокласникам усвідомити знання про ссавців. Дотикова вправа сприяла засвоєнню розуміння хутра тварини, пір’я птаха, луски риби.   Під час уроку у дітей розвивались уміння спостерігати за тваринами, за ознаками пристосування їх до умов навколишнього середовища, порівнювати, встановлювати причинно – наслідкові зв'язки. Учні вчились аналізувати, робити висновки. А цікаві розповіді вчителя і працівників музею заохочували до бережливого ставлення до живої природи, прагнення захищати її від знищення.

 


 

Духовна велич Львова
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.» 1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
Відвідування сайту
счетчик посещений
Besucherzahler russian woman
счетчик посещений

Copyright MyCorp © 2018
П.Дуда 


Конструктор сайтів - uCoz