Неділя, 25.02.2018, 16:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів                                м.Львова

Меню сайту
Реєстрація у ДНЗ
BannerFans.com
Освіта Львів
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
dudaps
Форма входу

Методична робота

 

             


СЗШ №30. Інтегрований урок: інформатика + зарубіжна література.

Тема уроку зарубіжної літератури: «Полліанна» Е. Портер, перше знайомство з героями твору, який не залишає байдужих.
Тема уроку інформатики: Підготовка документа до друку.
Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок у досягненні якнайкращих результатів вивчення матеріалів у цікавій та доступній формі. Для створення цікавого незвичайного уроку вчителі Тютіна Н.Ф. та Колещук Н.Г. поєднали у навчальному процесі доступ до інтернет-ресурсів, продемонструвавши учням 5-Г класу захоплюючий відеоролик за мотивами книги з класичним представленням літературного твору. А діти втілили свої враження від знайомства з героїнею, яка у всьому бачила радість, у друкований, редагований та форматований твір з цитатами та ілюстраціями у текстовому процесорі.
Урок вдався захоплюючим, а учні вдосконалили свої вміння та здобули нові знання з двох, здавалось, несуміжних предметів!

Прикріплення: Картинка 1

 


ДНЗ №154. Методичне об'єднання вихователів середніх груп дошкільних навчальних закладів.

08.02.2018 року в ДНЗ №154 відбулося методичне об'єднання вихователів середніх груп дошкільних навчальних закладів відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів. Тема засідання: «Сучасні освітні технології під час занять мовленнєвого циклу».

   

Педагоги  мали змогу переглянути цікаве заняття «Мій дзвінкий веселий м’яч» підготовлене вихователем Куртяк І.Р. за особистісно-орієнтовною моделлю навчання і виховання дошкільнят, відповідно до вимог  Базового  компоненту  дошкільної освіти  за принципами роботи «Лицем до дитини». Вихователь-методист Цюнглевич І. Ю. запропонувала до перегляду мультимедійну презентацію «Сучасні технології для розвитку мовлення дошкільнят».

          

 

             

В процесі методичного об'єднання  застосовано цікаві інтерактивні форми роботи: гра «Асоціативний ряд», створення авторської казки, а також методична вправа «Побудуй структуру заняття». Вихователі проявили свою активність, творчість та знання про сучасні технології для розвитку мовлення дошкільнят.

 


ЛЗШ №43. Книги у нашому житті.

Учителі англійської мови ЛЗШ №43 Боклан Л.М., Семчишак О.Й. запросили учнів 8-Б класу на бібліотечний урок. Саме тут, у царстві книг,  вони створили цікавий полілог на тему «Книги у моєму житті». Щоб успішно опанувати іноземну мову, потрібно якомога більше бути в іншомовній атмосфері: комунікативна компетентність формується і при читанні книжки – мовою оригіналу й високохудожньої. Восьмикласники презентували прочитані твори англійською мовою В.Шекспіра, Дж. Байрона, Р.Кіплінга.

Читати треба завжди і багато: книги допомагають нам знайти самих себе, вони позбавляють самотності, об’єднують покоління, за допомогою книги ми проживаємо 1000 життів, залишаючись самими собою.

Прикріплення: Картинка 1

 


ЛЗШ №43. Навчальна екскурсія на ПАТ "Галичфарм".

 

Учні 10 класу ЛЗШ №43 (класний керівник Питлик О.М., учитель хімії Чікало І.Я.) стали учасниками цікавої навчальної екскурсії у приміщенні ПАТ «Галичфарм» ( це підприємство розпочало свою діяльність у 1910 році). вМетою заходу було знайомство з технологічними процесами  у виготовленні ліків. Основою таких процесів, як стало відомо учням, є хімічні перетворення речовин природного походження (екстрактів рослин). Десятикласники мали змогу спостерігати і демонструвати  досліди на основі окисно-відновних реакцій. Захоплення викликала сублімація льоду – перехід речовини з твердого стану в газоподібний, минаючи рідкий стан.

Прикріплення: Картинка 1

 


ССЗШ №81. Відеоконференція на тему "Особистість і приналежність"(Identity and belionging)

13 лютого 2018 року у ССЗШ №81 ім. П. Сагайдачного заступником директора з навчально-виховної роботи Махомет Ромою Романівною та вчителями англійської мови Швець Мартою Артурівною і Томіною Вікторією Миколаївною було проведено відеоконференцію на тему "Особистість і приналежність"(Identity and belionging). У діалозі приймали участь учні 11 класів школи та їхні однолітки зі шкіл Індонезії, Філіппін та Ізраїлю. Учасники відеоконференції обговорювали питання формування особистості та вплив на цей процес таких факторів, як національність, країна проживання, релігія, сім'я, освіта та ін. Як наслідок, учні мали змогу розширити свій світогляд та доторкнутися до інших країн, при цьому застосувавши англійську мову як мову живого спілкування.

Прикріплення: Картинка 1


СЗШ№97. «ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»

Освіта, що не вчить успішно жити
в сучасному світі, не має жодної цінності.
Р.Кіосакі

В рамках підготовки педагогів початкових класів СЗШ№97 до умов роботи в НУШ відбувся практичний тренінг «Впровадження технології розвитку критичного мислення на уроках у початковій школі»

          

Технологія розвитку критичного мислення має власні принципи – принципи проростання насіння:
• зерно у ґрунті – використання досвіду;
• зерно проростає - вміння використати досвід, поставити питання, набути нового досвіду;
• пшениця колоситься – знання набувають нової якості.

Вчителі школи Сеньковська О.М., Гренюх Х.Р., Боднар Р.Я., учасники практичних тренінгів освітньої платформи з критичного мислення, тренером яких була Олена Пометун
( зав. лабораторією суспільствознавчої освіти у Національній академії педагогічних наук України), ділилися з колегами власним досвідом та наводили приклади найбільш успішних методик розвитку критичного мислення .
Члени ШМО вчилися практично застосовувати такі методи критичного мислення як «Кубування», «Товсті /тонкі питання» , «Читання тексту з позначками» ( застосування прийому INSERT ), «Рюкзак» (етап рефлексії).
Проведення таких тренінгів допомагає пізнавати щось нове та незвичне.

С.Коцаба, голова ШМО

вчителів початкових класів

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3

 


НВК "Школа-садок І-ІІІ ступенів №38 м. Львова". Інтегрований захід “ Подорож у крижане королівство “

6 лютого 2018 року в НВК «Школа-садок І-ІІІ ступенів № 38 м. Львова» відбувся інтегрований захід “ Подорож у крижане королівство “ за участі команд учнів 8-х класів. Учасники мандрівки втілили у навчальний процес наскрізні змістові лінії: «Громадянська відповідальність» – вміння працювати в команді, приймати виважені рішення; «Здоров’я і безпека» – вміння застосувати набуті знання та навички для збереження власного здоров’я та здоров’я інших (рекомендації щодо захисту від переохолодження); «Підприємливість та фінансова грамотність» - забезпечення кращого розуміння практичних фінансових питань (здійснення заощадження), сприяння розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному середовищі. Подорож допомогли здійснити вчитель фізики З.Максимович та вчитель географії Г. Горішна.

Прикріплення: Картинка 1


СЗШ №41. "Практикуємо інтеграцію".

Що найцікавіше для наших дітей? Забава! Учні 1-А (Бутинська К.Б.) і 2-Б (Кусень І.І.) класів провели цікаво день, поєднуючи уроки малювання, основ здоров‘я та природознавства на шкільному подвір‘ї. Діти декламували вірші про зиму, загартовувались та вчилися малювати по-новому. Усі отримали велике задоволення від спільного результату праці.

          

Радість пізнання світу, цінність дитинства, формування здорового способу життя - принципи НУШ, якими ми керуємося вже сьогодні.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


ЛЗШ №43. До Дня міжконфесійної толерантності.

«Готика. Католицька церква. Папа Римський» - таку тему мав надзвичайно цікавий інтегрований урок (історія середніх віків, християнська етика, львовознавство, географія) для учнів 5-А і 7-А класів ЛЗШ №43 (учитель Васільєва А.В.), приурочений Дню міжконфесійної солідарності. Учасники різновікових творчих груп через вміле застосування вчителем інтерактивних технологій зуміли розкрити головні поняття теми на конкретних прикладах в історії Львова. А цікава наочність, у тому числі стародруки, елементи інсценізації, використання інтерактивної дошки допомогли досягнути ефективного засвоєння знань і формування ключових компетентностей. А мірилом правильних відповідей або рефлексією з конкретного питання стали  зображення ключів, які «відчиняли» покрокові завдання у логічному ланцюжку пізнання.
 

 

 

 

Прикріплення: Картинка 1


ЛЗШ №43. Міні-проект "Рятівники природи".

«Рятівники природи» - таку назву носило творчо-пошукове завдання, міні-проект, семикласників на уроці інформатики. Учні 7-А класу ЛЗШ №43 (учитель Циганок З.В.) разом шукали у мікрорайоні школи щось таке, що можна назвати «раною на тілі природи»: розкидане сміття, зламане дерево, занедбану клумбу тощо. Треба було організувати кожному своїх однолітків і допомогти природі: написавши листа із закликом допомоги, прикріпивши фото такої «рани», скласти план дій і знайти в Інтернеті корисні для роботи зразки-зображення виходу із цієї ситуації – пристосування для прибирання сміття, опори для молодих дерев, декору клумби.
Усі, без винятку, упорались із завданням, долучившись до реалізації проекту «Сталий розвиток і кризовий менеджмент через активне навчання та екологічну компетентність».

 

 

 

 

Прикріплення: Картинка 1

 


СЗШ №100 м. Львова. "Фестиваль Культур"

          

3 лютого учні 8 класів із вчителем англійської мови Ванівською В.М. відвідали "Фестиваль Культур". Студенти з Індонезії, Китаю, Єгипту, Туреччини розповідали про свої традиції, культуру, про місце освіти в житті людини, поділилися враженнями від перебування в Україні. Наші учні мали змогу поспілкуватись з ними англійською мовою, побажали успішного навчання.

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2 ·Картинка 3


ЛПГ. "Наукова конференція реферативних і науково-дослідницьких робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова".

 

1 лютого 2018 року на базі Львівської правничої гімназії відбулась наукова конференція реферативних і науково-дослідницьких робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Львова "Наука і молодь у XXI столітті. Становлення української держави: погляд у майбутнє".

          

Цьогоріч більше 20 учасників з різних шкіл Львова здивували різноманітністю вибраних тем, тож члени журі, до складу якого входили викладачі Львівського державного університету внутрішніх справ, належно оцінили їхні роботи. За підсумками конференції, перемогу здобули: Бараняк Віктор та Сажинець Наталія (учні Львівської правничої гімназії), а також Кісь Андріанна-Марія (учениця ЛССЗШ №37). Інші учасники нагороджені дипломами II та III ступенів.

Вітаємо переможців!!!

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


СЗШ № 92. Відкритий урок з музичного мистецва.

У рамках проекту «Культурна спадщина українського народу» дня 1 лютого в актовій залі школи відбувся відкритий урок на тему: «Лунає коляда з глибини віків» за участі духового оркестру музичної школи № 3 м. Львова (керівник Євген Коваль).

          

З нашої школи до організації заходу долучились учитель музичного мистецтва Ритаровська О.Є. та учні 7-Г класу. Вона підготували презентацію, провели пошукову роботу про створення колядок, їх виконавців. На відкритому уроці звучали колядки у виконанні духового оркестру. Закінчився захід загальною колядкою «Добрий вечір тобі. пане господарю», яку виконували усі присутні (учні 3-х, 4-х, 5-х, 6-х та 7-х класів) у супроводі духового оркестру.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


ЛЗШ №43. Інтегрований урок.

Черговий інтегрований музейний урок – фізика та історія – організували і провели учні 7-А класу ЛЗШ №43 з вчителями Вольською С.С. і Васільєвою А.В. у Львівському історичному музеї. Тема уроку непроста – «Прості та складні механізми в історії середньовічного Львова на прикладі виставки «Геній - Леонардо да Вінчі». Працюючи у групах, школярі ознайомилися із зразками революційних винаходів, що випередили час,  - військової інженерії, механізмів та машин середньовіччя. З’ясували принцип роботи простих механізмів різних видів: блок, важіль, похила площина, гвинт, клин, коловорот тощо. Виставка є унікальна тим, що серед представлених дерев’яних експонатів є такі,  до яких можна торкатися та вивчати їх у дії.
«Львів у часи Леонардо да Вінчі – європейське місто у всіх проявах: науці, освіті, культурі, побуті» - такий висновок семикласників після побаченого, досліджуваного і почутого.

 


СЗШ № 97. «ІННОВАЦІЙНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ – ВИМОГА ЧАСУ»

             

Шкільна дошка – це невід’ємна складова будь якого навчального класу, місце обміну інформацією між учнями та вчителем. Інтерактивна панель – це жива взаємодія вчителя і учнів, управління процесом обміну інформацією між ними.
«Працюючи з нею, ми завжди перебуваємо в центрі уваги, завжди ведемо спілкування з учнями напряму й підтримуємо постійний контакт із класом», - сказала вчитель географії нашої школи Стеців І.Р.
Провівши 23 січня 2018 року міський семінар на тему «Сучасні підходи до підготовки і проведення уроку географії та економіки з використанням мультибордів», вона радо поділилась власним досвідом з колегами.
Ірина Романівна наголосила, що інтерактивна панель - коштовний інструмент для навчання всього класу. Це - візуальний ресурс, що може допомогти вчителям зробити уроки живими й привабливими для учнів. Ця інтерактивна панель поєднує кілька девайсів, вона поєднує функції проектора, дошки, комп’ютера, планшета та телевізора. З мультибордом можуть одночасно працювати кілька школярів. Вчитель зможе створювати інноваційні уроки та інтерактивні презентації у реальному часі. До мультиборду можна підключити персональні планшети, ноутбуки чи смартфони учнів, що дозволить вчителеві одночасно взаємодіяти з цілим класом, дистанційно керувати навчальним процесом.
Педагог переконана, що використання панелі на уроці значно збільшить ефективність навчання учнів у школі. «Використання інтерактивної дошки на уроках є однією з вимог сучасного освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства», - сказав директор школи Крупник П.М.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


ЛПГ. "За" і "Проти" використання ІТ технологій у навчальному процесі".

          

17 січня 2018 року відбулось чергове засідання педагогічної ради Львівської правничої гімназіїна якому розглядалось питання "За" і "Проти" використання ІТ технологій у навчальному процесі. Обговорення відбувалось у форматі дебатів: вчителі були умовно поділені на дві групи, представники кожної з яких аргументували переваги та недоліки застосування новітніх технологій на уроках. Педагоги навели переконливі аргументи як "За", так і "Проти" та зробили висновок, що комп'ютерні технології на уроках необхідні, якщо їх поєднувати з традиційними методами навчання.
Дякуємо усім учасникам за цікаву та пізнавальну дискусію.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3


ЛСЗШ Іст. №53Бінарний урок з математики та інформатики.

Цей світ не може без грошей прожити,
Людина не вміє без надії жити.
Тому професія банкіра
Важлива для життя й для надіі.

Відкриєм ми простори Інтернету,
Його глибин незвідані шляхи,
Корисні посилання і веб-сайти,
І скриньки, і домашні сторінки.

29 листопада в 2-А класі у відділенні ПриватБанку відбувся бінарний урок з математики та інформатики на тему: "Віднімання одноцифрового числа з переходом через 10: віднімання частинами і табличний спосіб віднімання. Доповнення скороченого запису умови складеної задачі.

      

Розв’язування складеної задачі за планом. Складання задачі за скороченим записом. Обгрунтування вибору розв’язку. Початкові уявлення про Інтернет. Можливості інтернету." Діти ознайомилися з різними способами віднімання з переходом через десяток, дізналися що таке Інтернет, електронна пошта, Інтернет-банкінг. А також учням розповіли про роботу банкірів та провели цікаву екскурсію по всіх куточках відділення. На закінчення уроку-екскурсії школярів запросили стати клієнтами ПриватБанку, виготовивши картки Юніора.

Вчителі Петрів С.С. та Купчак Н.О.

 


06_12_17_S43

Урок у музеї мінералогії при ЛНУ.

Урок природознавства  для учнів 3-Б класу (учитель початкових класів ЛЗШ №43 Цех Р.Я.) пройшов у царстві мінералів не тільки з різних куточків України, а й світу (музейна експозиція при геологічному факультеті ЛНУ налічує понад 14 000 зразків!) Школярі вперше побачили осадові гірські породи, що утворились з морських організмів (вапняк, кремнезем). Цікавість викликали ювелірні і оздоблювані камені: малахіт, бірюза, гранат, берил, топаз, рубін тощо.  На світлинах у музеї красувалися великі кристали кварцу і берилу з Волині, а також мінерали з Уралу і Середньої Азії.

Професія геолога здалась учням захопливою. А переконання  у тому, що всі корисні копалини треба економно використовувати – тверде: це справа всіх!

 

 

 

 

 

 


24_11_17_S43

Урок-захист міні-проектів.

Залучення молодших школярів до проектної роботи сприяє формуванню в них таких компетентностей: уміння працювати в колективі, розділяти відповідальність, аналізувати результати діяльності, відчувати себе членом команди, навички аналітичного погляду на інформацію, здатність до адекватної самооцінки. Це добре розуміє вчитель початкових класів ЛЗШ №43 Цех Р.Я. Так, на уроці природознавства у 3-Б класі відбувся захист міні-проектів «Звідки береться пил? Виявлення пилу в повітрі та встановлення джерел його забруднення». Школярі провели дослідницьку роботу: кожен упродовж тижня мав

Духовна велич Львова
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Новини ЛСШ №43
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.» 1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
Відвідування сайту
счетчик посещений
Besucherzahler russian woman
счетчик посещений

Copyright MyCorp © 2018
П.Дуда 


Конструктор сайтів - uCoz