Субота, 23.02.2019, 05:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів                                м.Львова

Меню сайту
Реєстрація у ДНЗ
BannerFans.com
Освіта Львів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НУШ


 

СЗШ №40 м.Львів. "Ми - дослідники. Ми - винахідники" НУШ.

4 лютого 2019 року під час навчального тижня "Ми - дослідники. Ми - винахідники" до учнів 1-Б класу СЗШ № 40 завітали герої мультсеріалу "Фіксики" - професор Геній Євгенович зі Сімкою, які запросили учнів стати їхніми помічниками у чарівній лабораторії. Так, впродовж тижня діти разом з учителькою Козій Ю.М. досліджували і пізнавати світ, граючись в різноманітні ігри.

   

У грі "Ми - спостерігачі" учні знаходили літери, які пізніше вивчали на уроках української мови та рахували кількість цих букв на уроках математики. Ще на уроках "Я досліджую світ" діти конструювали з наборів Lego свої винаходи - машини часу. Під час випробування "Ми допитливі" першокласники ще раз впевнилися в тому, що властивості речовин та матеріалів різні. Так, найкраще у морозильній камері замерзають вода та молоко, а олія гусне; лід та сніг плаває на поверхні води; структура льоду змінюється під дією солі. Учні зрозуміли, чому взимку дороги посипають сумішшю із сіллю. Та найцікавішим видалося випробування "Ми вдумливі". Вода, харчова фарба та паперові серветки допомогли учням створити новий колір. Тиждень був дуже насиченим і цікавим, першокласники вирішили на проведених експериментах не зупинятись і виявили бажання посадити у горщиках квасолинки та спостерігати за їхнім проростанням. Напевно, у дітей все вийде. Ото ж, чекатимемо на нові їхні досягнення.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4

 


Ліцеї № 38 Львівської міської ради. Майстер-клас на тему: «Будуємо НУШ – школу для щасливих і успішних»

29.01.2019 року на базі ліцею № 38 ЛМР відбувся майстер-клас на тему: «Будуємо НУШ – школу для щасливих і успішних» для заступників директорів з НВР ЗЗСО міста .
У ході інтерактивного навчання було спільно опрацьовано такі питання:
• Основні вектори розвитку НУШ в умовах сьогодення (Бідник Наталія Степанівна, завідувач відділу освітніх технологій НМЦО м. Львова)
• Практичні кроки творення школи для щасливих і успішних (Терешкевич Світлана Василівна, директор ліцею № 38 ЛМР)
• Від школи знань – до школи компетентностей. Педагогіка партнерства в дії (Сапрука Любов Степанівна, заступник директора з НВР ліцею № 38 ЛМР)
У музеї старожитностей ліцею проходила методична майстерня «Школа змін» (Кушнірчук Н.Й., учитель історії ліцею № 38).
Активно і творчо пройшли методичні діалоги «НУШ – простір освітніх можливостей», де у формі групової роботи дискутували над питаннями:
- Як Ви розумієте педагогіку партнерства?
- Що потрібно для того, щоб вчитель був умотивований?
- Які компетентності можна формувати в умовах музейного простору?
- Які якості дитини розвиваються у процесі реалізації технології дослідження?
- Які Ви бачите перешкоди і проблеми у становленні НУШ?
Творчо та цікаво було проведено методичну феєрію «Всебічний розвиток щасливої дитини – важливий аспект творення НУШ» (Легкун Т.Ф.- заступник директора з ВР ліцею № 38 ЛМР , Яворська В.О.- вчитель зарубіжної літератури ліцею № 38 ЛМР, Тесля О.І. - вчитель музичного мистецтва ліцею № 38 ЛМР)


Активне посилання на підручники

 Підручники 1 клас НУШ.zip

для 1 класу. Допомога для батьків і дітей.


НУШ. ДОПОМОГА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ 1 КЛАСУ. ПОСІБНИКИ З ЛЕГО.

“Цей посібник містить вправи та ігри, спрямовані на формування ключових компетентностей у дітей початкової школи. Вправи та завдання посібника можна легко інтегрувати в освітній процес початкової школи, оскільки вони ґрунтуються на діяльнісному та ігровому підходах“, – зазначено в анотації до посібника “Гра по-новому, навчання по-іншому”. Також міністерство опублікувало посібник з використання методики “Шість цеглинок”. 

З повагою, вчитель СЗШ №97 Христина Гренюх.  

Посібник "Гра по-новому, начання по-іншому".  po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf

Посібник "Шість цеглинок".  tseglinok-kviten-2018-web.pdf

 


Ліцей 81. ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ.

З 10.12.18 по 14.12.2018 учні1-Г класу ліцею 81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради з вчителем Таратулою Н.С. дізнавались усе про Сонячну систему, унікальність кожної планети та чому Земля така особлива планета, хто такі космонавти і як вони підкорили космос?

                    

На інтерактивному уроці учні читали оповідання, відгадували космічні загадки, грали у ігри "День і ніч" за допомогою глобуса, а з кольорових планет складали Сонячну систему. На уроці трудового навчання створили веселих "інопланетян". На кінець тижня відбувся майстер-клас з миловаріння - це був захоплюючий урок, де кожен чемно чекав своєї черги, щоб виготовити космічне мило власноруч. Дякуємо Оксані Чучман за чудовий майстер-клас.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3

 


ЛСЗШ І ст. №53. Які бувають подарунки? Пленерний урок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

                    

17 грудня учні 1- Д класу разом з вчителем Х. Фрейда мандрували до хатинки Св. Миколая. Під час подорожі казковим маршрутом на дітей чекали цікаві пригоди: зустріч з веселим Гайовиком, Антипком, Янголом та Мірошником, який розповів історію «Від зернини до хлібини» і почастував трав’яним чаєм із кренделиками. А наприкінці мандрівки – зустріч зі Св. Миколаєм, який роздав подарунки чемним дітям.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4

 

 


СЗШ №40 м.Львова. Святий Миколай прийшов до першокласників.

19 грудня – чи не одне з найулюбленіших свят дітвори, і, мабуть, ні в кого не виникне запитання – «чому?». А цьогоріч Святого Миколая вперше зустрічали не тільки вдома, а вже й у школі, наші першокласники. Отож, 19.12.2018 року до малих школяриків СЗШ № 40 прийшов Св. Миколай.

                    

Напередодні свята учні 1-А, 1-Б та 1-В класів вчилися самостійно писати «Листа до Святого Миколая» зі своїми бажаннями, адже учні вже вивчили деякі літери і вміють самі писати. Тому такі листи, напевно, були для Чудотворця найцікавішими і він намагався в першу чергу виконати побажання малих школяриків. Як же було цікаво першачкам побачити сьогодні самого Святого Миколая у школі, де він послухав, як діти навчилися декламувати вірші та співати пісень про добрі справи Чудотворця. «Ой хто, хто Миколая любить!», а люблять його усі і намагаються заробити похвалу його за свої добрі вчинки та отримати заповітний даруночок. Так воно і сталося.

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2 ·Картинка 3

 

 


ЛСЗШ І ст. №53. Що можна побачити в космосі?

"Таємниці космосу"-це назва інтегрованого уроку з предметів "Я досліджую світ" та образотворчого мистецтва, який відбувся 13.12.2018 у 1-в класі. Цікаво учні розповідали про космос, Всесвіт, Сонячну систему, зірки, планети та унікальність нашої Землі. Майстер-клас з виготовлення мозаїки провели викладачі з Арт-студії "Творча кухня". Учні створили незвичайний, привабливий та дивовижний зоряний небосхил.

Вчитель Козак Т.А.

Прикріплення: Картинка 1

 

 


СЗШ №40 м.Львова. Першачки НУШ - зустріли зиму.

03.12.2018 року першокласники СЗШ № 40 зустріли зиму тематичним тижнем, впродовж якого вивчали особливості цієї пори року. Діти вчилися слухати, бачити й відчувати зиму, спостерігати, використовувати результати такої діяльності у повсякденному житті – як правильно одягатися, безпечно поводитися на льоду, на снігу.

          

          

Школярі продовжували вивчати властивості води під час дослідів, кидаючи у склянку з водою сніг, викладали "зимове сонце" з конструктора Lego, малювали дерева в снігу, виготовляли аплікації "Сніговики та ялинки". А щоб допомогти пернатим друзям пережити зиму, учні спільними зусиллями виготовили годівниці та повісили їх на деревах у подвір`ї школи. Та найбільше дітям сподобалося разом з батьками прикрашати своїми виробами класні приміщення до зимових свят.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4

 


Ліцей №75 ім. Лесі Українки. Зустріч з дитячим письменником!!!

10.12.18р. до учнів 1-А , 1-В , 2-Б класів на ранкову зустріч завітав дитячий письменник Олександр Зімба з подарунками - книжечками про пригоди Мурчика і Бровка. Діти з задоволенням читали повчальні історії, обмінювалися враженнями від цікавої зустрічі.

                    

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3

 


СЗШ №40 м.Львова. Педагогічна рада з майстер-класом соломоплетіння.

З0 листопада 2018 року у СЗШ № 40 пройшло засідання педагогічної ради на тему: "Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів". Директор школи Пенцак Г.Є. під час свого виступу наголосила на головному завданні учителя – створити творчу атмосферу в освітньому процесі, що допоможе формувати конкурентно-здібну, творчу особистість, яка спроможна до самовизначення, до самореалізації і самовдосконалення.

                    

Заступник директора школи Фединяк О.Я. у своєму виступі розкрила аспекти розвитку творчих здібностей учнів початкових класів на уроках і в позаурочний час. Адже сучасний етап модернізації системи освіти характеризується посиленням уваги до особистості, спрямування зусиль педагогів на розвиток творчого потенціалу учасників освітнього процесу. Команда учителів на чолі з головою методичного об`єднання Бернацькою З.Б. у своїх виступах наголосили на тих ключових моментах під час навчання, коли розвиваються творчі здібності учнів. Вони навели приклади уроків з елементами театральної педагогіки, елементами дослідження, пленерних уроків, музейних уроків, театральних дійств, уроків-зустрічей з цікавими людьми. Також було відзначено, що лише творчий учитель у тісній співпраці з батьками може розвивати творчі здібності школярів. Інноваційним елементом у проведенні педради учителів початкових класів був майстер-клас за участю відомої майстрині зі соломо плетіння Марії Іванишин, яка навчала педагогів виготовляти Різдвяного павука із соломи. Згодом класні керівники запросять майстриню у свої класи, де відкриється справжня майстерня і діти виготовлятимуть ангеликів як прикраси для своїх різдвяних ялинок.

Прикріплення: Картинка 1 · Картинка 2 · Картинка 3 · Картинка 4

 


ЛЗШ №53. Урок в НУШ з використанням мультиборду.

Під час тематичного тижня Таємниці космосу учні 1-Д класу (вчитель Фрейда Х.М.) з предмету "Я досліджую світ" ознайомилися з поняттям космосу, небесними тілами, переглянули 3D модель Сонячної системи за допомогою мультиборду.  Також діти з захопленням отримували  відповіді на питання "Що можна побачити в космосі?".


Ліцей №75 ім. Лесі Українки. Тиждень початкової школи.

У ході Тижня початкової школи та Місячника інноваційних технологій відбувся відкритий урок у 1-А класі. Учні Нової української школи подорожували у космосі, досліджували планети. Інтегрований урок провела Горлай Любов Ярославівна. Діти із задоволенням працювали. Дякуємо за чудову чудову роботу!

Прикріплення: Картинка 1

 

 



ССЗШ №81. "Пригоди краплинки".

З 26.11.18 по 30.11.2018 учні 1-Г класу ліцею 81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради з вчителем Таратулою Н.С. обговорювали тему "Пригоди краплинки". Протягом тижня діти дізнавались навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде? Де є вода в природі? Крім того, учні робили різноманітні поробки, читали оповідання, казки та відгадували загадки про воду, які підготували учні. А на завершення тижня запрошена акторка Мар'яна Яцишин, випускниця ліцею, провела майстер-клас "Вода у різних барвах". Учні знайомились з водою у твердому стані - льодом, мали змогу до нього доторкнутись, ще у краплині парфумів відчути аромат та створити веселку.

                    

Прикріплення: Картинка 1 ·Картинка 2 ·Картинка 3

 


Як робити проекти разом зі школами з ЄС.


Перелік електронних засобів навчального призначення (електронних підручників) для початкових класів Нової української школи


СЗШ №99. Нова українська школа.


Про методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу.


Перший тиждень НУШ:додаткові матеріали та рекомендації

(ігри для знайомства та адаптації першачків).


Відео про нову українську школу.

      


НУШ у СЗШ №30.


Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі

У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон.  Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ

Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.

Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН

Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

computer-491760_1920

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ

Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.

classroom-488375_1920

КОМУНІКАТИВНА ЗОНА 

Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено,  для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.

ЗОНА ТИШІ

Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.

picjumbo-com_img_4118

ЗОНА ВЧИТЕЛЯ

Зона вчителя – маленький оазис. Вона  допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.

picjumbo-com_smooth-touch-workspace

ТЕМАТИЧНА ЗОНА

Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних  книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

1314377_1303974550

Інформує ПРО.ЗНАННЯ посилаючись на edutopia.  

 


Емоційне вигорання вчителів: як школа може допомогти знизити рівень стресу

Нове дослідження показало, що 93 відсотки американських вчителів початкової школи відчувають високий рівень стресу. Але школи можуть пом’якшити шкідливий вплив стресу належною підтримкою, підкреслюючи важливість  вчителя.

У дослідженні вчені з Університету Міссурі опитали 121 вчителя початкової школи, які відповіли на запитання: «Наскільки напруженою є ваша робота?» та «Як ви справляєтеся зі стресом на роботі ?» Вчителі повідомили про їх рівні вигорання та цинізму, а також почуття досконалості і самоефективності.

Потім дослідники зібрали дані про учнів, тести і показники поведінкових проблем, які спостерігачі провели в класі, щоб зрозуміти, як учні можуть постраждати від стресу, який відчувають їхні вчителі.

Дослідники  визначили 7% вчителів як «добре скоригованих», з низьким рівнем стресу, високим рівнем подолання і низьким рівнем вигорання. Решта викладачі – відчувають високий рівень стресу: 60% учасників дослідження були оцінені дослідниками як «високий рівень стресу/низький рівень вигорання», 30% – були оцінені як «помірне подолання та вигорання», а 3% – «низький опір / високе вигорання »- їх високий стрес, в поєднанні з низькою здатністю справлятися і відсутністю підтримки, привели до високих рівнів вигоряння.

Провідний автор Кіт Херман, професор психології, і його колеги з Університету Міссурі виявили, що «високий рівень стресу, про який повідомляють майже всі вчителі в цьому дослідженні, підтверджує попередні дані, які свідчать про те, що викладання є стресовою професією».

Учительський стрес частково обумовлений тим, що вимоги роботи можуть привести до емоційного виснаження, яке виникає, коли вчителі намагаються впоратися з емоційними потребами своїх учнів на додаток до їх академічним потребам. Не всі учні приходять до школи, щоб вчитися, а відволікаючі можуть швидко виснажити емоційну енергію вчителя.

Вигорання не є неминучим, навіть в стресових умовах. Хоча більшість вчителів в дослідженні заявили, що їх робота вимагає великих успіхів, школи можуть відігравати життєво важливу роль, допомагаючи вчителям справлятися зі стресом, стверджують дослідники. Більшість учасників дослідження – 60% – відчували стрес, але змогли уникнути вигоряння при належній підтримці зі сторони школи.

Інвестуючи в служби підтримки і сприяючи емоційному благополуччю вчителів, школи можуть знизити ризик вигоряння і «невидиму проблему» брак вчителів – 16 відсотків вчителів в США змінюють школу або щороку залишають професію.

Отже, як школи можуть допомогти знизити рівень стресу вчителя:

  • Організувати додаткові послуги: семінари з управління стресом або навчання релаксації, які допомагають учителям навчатися швидко долати стрес.
  • Забезпечити проактивний скринінг, який допомагає вловити ранні ознаки вигорання.
  • Розвивати позитивну шкільну культуру, яка може допомогти запобігти багатьом культурним і політичним джерелам стресу. Вчителі часто беруть на себе тягар успіху студента, критикуючи за низькі оцінки. Виховне середовище в школі, засноване на позитивних стосунках між учнями та викладачами, може зменшити почуття ізоляції, одночасно підвищуючи авторитет вчителів.

Щоб  допомогти учням досягти успіхів, не ігноруйте емоційний стан вчителів. Хоча рівень стресу може бути високим, правильна підтримка може допомогти вчителям бути ефективними в класі.

За матеріалами edutopia.org


Конкурс розробок «Вчительська десятка»


Безоплатні навчально-методичні матеріали до підручника "Я досліджую світ" для 1-го класу Нової української школи.


Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.


Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід


 

Духовна велич Львова
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.» 1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
Відвідування сайту
счетчик посещений
Besucherzahler russian woman
счетчик посещений

Конструктор сайтів - uCoz