Субота, 22.09.2018, 10:00
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів                                м.Львова

Меню сайту
Реєстрація у ДНЗ
BannerFans.com
Освіта Львів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

НУШ


Про методичні рекомендації щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу.


Перший тиждень НУШ:додаткові матеріали та рекомендації

(ігри для знайомства та адаптації першачків).


Відео про нову українську школу.

      


НУШ у СЗШ №30.


Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі

У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон.  Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ

Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.

Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН

Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

computer-491760_1920

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ

Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.

classroom-488375_1920

КОМУНІКАТИВНА ЗОНА 

Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено,  для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.

ЗОНА ТИШІ

Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.

picjumbo-com_img_4118

ЗОНА ВЧИТЕЛЯ

Зона вчителя – маленький оазис. Вона  допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.

picjumbo-com_smooth-touch-workspace

ТЕМАТИЧНА ЗОНА

Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних  книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

1314377_1303974550

Інформує ПРО.ЗНАННЯ посилаючись на edutopia.  

 


Емоційне вигорання вчителів: як школа може допомогти знизити рівень стресу

Нове дослідження показало, що 93 відсотки американських вчителів початкової школи відчувають високий рівень стресу. Але школи можуть пом’якшити шкідливий вплив стресу належною підтримкою, підкреслюючи важливість  вчителя.

У дослідженні вчені з Університету Міссурі опитали 121 вчителя початкової школи, які відповіли на запитання: «Наскільки напруженою є ваша робота?» та «Як ви справляєтеся зі стресом на роботі ?» Вчителі повідомили про їх рівні вигорання та цинізму, а також почуття досконалості і самоефективності.

Потім дослідники зібрали дані про учнів, тести і показники поведінкових проблем, які спостерігачі провели в класі, щоб зрозуміти, як учні можуть постраждати від стресу, який відчувають їхні вчителі.

Дослідники  визначили 7% вчителів як «добре скоригованих», з низьким рівнем стресу, високим рівнем подолання і низьким рівнем вигорання. Решта викладачі – відчувають високий рівень стресу: 60% учасників дослідження були оцінені дослідниками як «високий рівень стресу/низький рівень вигорання», 30% – були оцінені як «помірне подолання та вигорання», а 3% – «низький опір / високе вигорання »- їх високий стрес, в поєднанні з низькою здатністю справлятися і відсутністю підтримки, привели до високих рівнів вигоряння.

Провідний автор Кіт Херман, професор психології, і його колеги з Університету Міссурі виявили, що «високий рівень стресу, про який повідомляють майже всі вчителі в цьому дослідженні, підтверджує попередні дані, які свідчать про те, що викладання є стресовою професією».

Учительський стрес частково обумовлений тим, що вимоги роботи можуть привести до емоційного виснаження, яке виникає, коли вчителі намагаються впоратися з емоційними потребами своїх учнів на додаток до їх академічним потребам. Не всі учні приходять до школи, щоб вчитися, а відволікаючі можуть швидко виснажити емоційну енергію вчителя.

Вигорання не є неминучим, навіть в стресових умовах. Хоча більшість вчителів в дослідженні заявили, що їх робота вимагає великих успіхів, школи можуть відігравати життєво важливу роль, допомагаючи вчителям справлятися зі стресом, стверджують дослідники. Більшість учасників дослідження – 60% – відчували стрес, але змогли уникнути вигоряння при належній підтримці зі сторони школи.

Інвестуючи в служби підтримки і сприяючи емоційному благополуччю вчителів, школи можуть знизити ризик вигоряння і «невидиму проблему» брак вчителів – 16 відсотків вчителів в США змінюють школу або щороку залишають професію.

Отже, як школи можуть допомогти знизити рівень стресу вчителя:

  • Організувати додаткові послуги: семінари з управління стресом або навчання релаксації, які допомагають учителям навчатися швидко долати стрес.
  • Забезпечити проактивний скринінг, який допомагає вловити ранні ознаки вигорання.
  • Розвивати позитивну шкільну культуру, яка може допомогти запобігти багатьом культурним і політичним джерелам стресу. Вчителі часто беруть на себе тягар успіху студента, критикуючи за низькі оцінки. Виховне середовище в школі, засноване на позитивних стосунках між учнями та викладачами, може зменшити почуття ізоляції, одночасно підвищуючи авторитет вчителів.

Щоб  допомогти учням досягти успіхів, не ігноруйте емоційний стан вчителів. Хоча рівень стресу може бути високим, правильна підтримка може допомогти вчителям бути ефективними в класі.

За матеріалами edutopia.org


Конкурс розробок «Вчительська десятка»


Безоплатні навчально-методичні матеріали до підручника "Я досліджую світ" для 1-го класу Нової української школи.


Пропонуємо співпрацю педагогам

Вам небайдужа доля української освіти? Вас також цікавить тема сучасних освітніх технологій, інноваційних методик і практик у галузі навчання? У вас є власний досвід, яким ви готові поділитися з колегами? Чудово, ми готові допомогти донести Ваші знання та професіоналізм до великої аудиторії освітян зі всієї України.

Запрошуємо педагогів-практиків, експертів і фахівців сфери освітніх послуг до співпраці. Для цього, заповніть анкету.


Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід


Кошти, виділені на забезпечення Нової Української Школи для закладів освіти Шевченківського та Залізничного районів


Випускники нової школи.


Навчаємось через гру з Lego

Методичний посібник Гра по-новому, навчання по-іншому

Цей посібник містить вправи та ігри, спрямовані на формування ключових компетентностей, у дітей початкової школи. Вправи та завдання посібника можна легко інтегрувати в освітній процес початкової школи, оскільки вони ґрунтуються на діяльнісному та ігровому підходах.

Методичний посібник Шість цеглинок в освітньому просторі школи  

Цей посібник  створено з метою реалізації ігрових та діяльнісних методів навчання у початковій школі. Посібник надає опис методики "Шість цеглинок", яка покликана сприяти не лише розвитку компетентностей учнів початкової школи, а і становленню педагога нової української школи. Посібник містить ігри-завдання, спрямовані на розвиток компетентностей, що вкрай необхідні для навчання в школі та протягом життя.


Для батьків першокласників про Нову українську школу

Шановні батьки!

Міністерство освіти та науки України видало посібник

Для батьків першокласників про Нову українську школу. 

З цього посібника ви дізнаєтесь про:

- Що таке НУШ?
      - Як навчатимуть дітей в НУШ?
      -  Яких компетентностей набуватимуть учні НУШ
      - Як оцінюватимуть школярів?
      - _Що таке інтегровані уроки?
      - Інклюзивне навчання
      - Нове освітнє середовище
      - Який це новий учитель
      - Що таке педагогіка партнерства?

Завантажити посібник можна за посиланням https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/BROSHURE-NEW-SCHOOL_PRESS_WITH-LOGOS.pdf 


Департаменти (управління) освіти і науки
обласних,Київської міської
державних адміністрацій
Обласні заклади післядипломної
педагогічної освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році

Шановні колеги!

Міністерство освіти і науки надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році, розроблені спільно з Національною академією педагогічних наук України та Інститутом модернізації змісту освіти.

Просимо довести їх до відома вчителів закладів загальної середньої освіти.

З повагою заступник Міністра Павло Хобзей

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української літератури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання зарубіжної література у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання мови та літератури в закладах загальної середньої освіти із навчанням або вивченням мов національних меншин у 2018/2019 н.р.

Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання історії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання правознавства у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання громадянської освіти (рівень стандарту) у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання курсів морально-духовного спрямування у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання економіки у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання освітньої галузі «Природознавство» у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання захисту Вітчизни у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання (технології) та креслення у 2018/2019 навчальному році

Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2018/2019 навчальному році

ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ

 


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

02.11.2017

м. Київ

N 1440

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
15 січня 2018 р. за N 55/31507

Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти


Вебінар: Закупівлі комп'ютерної техніки для освіти через ProZorro

ВЗЯТИ УЧАСТЬ

Трансляція відбудеться
 6 липня о 17:00


Інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі


Презентація "Ранкові зустрічі в НУШ"


 

Духовна велич Львова
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.» 1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
Відвідування сайту
счетчик посещений
Besucherzahler russian woman
счетчик посещений

Copyright MyCorp © 2018
П.Дуда 


Конструктор сайтів - uCoz