Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Модель закладу креативної освітиДобре відомо, що сучасна освіта знаходиться у кризовому стані. Все частіше виникають питання:яким повинен бути учитель, якою повинна бути сучасна школа? І причиною цієї кризи є як раз її адаптивний характер. Ця криза виражається в постійно загострюючомусь протиріччі адаптивної суті освіти і креативної сутності людини. Але адаптивність і креативність — несумісні. Тому подолання світової освітньої кризи можливо тільки за рахунок зміни ставлення суспільства до людини і людини до соціуму. У наш час вже не можна розглядати людину як адаптивну істоту і формувати її в системі освіти адаптивними способами. Тому потрібно створювати нові моделі закладів креативної освіти. Зміна ставлення до учня призводить до необхідності нових рішень в області систем освіти в цілому, так і в області освітніх технологій, зокрема. Нові рішення, пов’язані з новими цілями і новими принципами організації освітньої ситуації. |
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Інформ.відкритість
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів". Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.»
1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання. Пошук
Календар
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||