П`ятниця, 26.04.2024, 14:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів                                Львівської ОТГ

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [16]
Кук І.Р. [1]
Оверко Г.А. Суха М.Я. [1]
Учителі початкових класів.
Сізова Н.Б. [1]
Конспект уроку.
Христина Гренюх [2]
Інклюзія
Реєстрація у ДНЗ
BannerFans.com
Освіта Львів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Сізова Н.Б.

К О Н С П Е К Т МУЗЕЙНОГО УРОКУ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ПРОВЕДЕНОГО У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МУЗЕЇ УКРАЇНСЬКОГО МИСТЕЦТВА.
[ Викачати з сервера (17.1 Kb) ] 10.11.2016, 08:25

К О Н С П Е К Т

МУЗЕЙНОГО УРОКУ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ПРОВЕДЕНОГО У ЛЬВІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МУЗЕЇ УКРАЇНСЬКОГО МИСТЕЦТВА імені АНДРІЯ ШЕПТИЦЬКОГО                    2 листопада 2016 року , для 11 класу СЗШ № 20

                                                                  Вчитель зарубіжної літератури      Сізова Н.Б.

                                                                  Екскурсовод                                       Співак Л.В.

ТЕМА:       Модернізм в новелі Ф.Кафки «Перевтілення» і творчості українських художників початку ХХ ст.. (зокрема І.Кураха)

МЕТА:  Узагальнити матеріал, який було вивчено на попередніх уроках, допомогти учням глибше усвідомити ідеї та проблеми, художні особливості твору Ф.Кафки; сприяти аналітико-синтетичній діяльності учнів, розвивати навички визначення провідних тенденцій у мистецтві, оцінювання культурно-мистецьких явищ, їхню пізнавальну самостійність та вміння обґрунтовувати й обстоювати власні погляди; виховувати прагнення до культурної освіти, естетичний смак; розширювати кругозір школярів.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  Урок починається в залі «Модернізм». Учні знайомляться з екскурсоводом та згадують  визначення терміну «модернізм»  та його характерні ознаки.

ІІІ. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕМИ УРОКУ

  1. Екскурсовод знайомить учнів з експозицією, наголошуючи, що модернізм як культурно-мистецьке явище був притаманний і малярству Західної України, і Східної України.
  2. Літературно-мистецький квест. Учні розбиваються на три команди, їм видаються по три цитати з літературних творів українських письменників-модерністів. Їхнє завдання – знайти співвідношення серед представлених малярських робіт.
  3. Перехід до залів, в яких представлений український авангардизм.  Учні розповідають, що їм відомо, про цей художній напрям. Екскурсовод розповідає про сутність авангардизму на прикладах картин українських художників, про течії авангардизму.
  4. Порівнюємо ознаки експресіонізму в картинах та в новелі Ф.Кафки . Учні відповідають на проблемні питання, як їм були надані завчасно.
  • Чому Грегор Замза, який перетворився на комаху, маючи крила, не відлетів у відкрите вікно?
  • В чому різниця між перевтіленнями в казках і перевтіленні у новелі?
  • Чим співзвучна новела Ф.Кафки картині І.Кураха («ECCE HOMO ХХ”) («Се чоловік ХХ ст.») та репродукції картини Е.Мунка «Крик»?
  1. Мистецький квест.  Команди отримують аркуші ватману з написами «Експресіонізм», «Сюрреалізм», «Кубізм» і конверти з репродукціями картин. Вони мають наклеїти репродукції на певний ватман і пояснити свій вибір.
  2. Літературно-мистецький квест.  Отримавши конверти з різнокольоровими паперовими геометричними фігурами, школяри мають на ватмані «Кубізм» створити ілюстрацію до новели Ф.Кафки «Перевтілення» і обґрунтувати свою думку.

ІУ. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

  • Пригадайте основні мистецькі напрями модернізму.
  • Назвіть прізвища українських художників – представників модернізму, авангардизму.

У.  ПІДСУМКИ УРОКУ

       Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

  • Найбільше враження на мене справили ідейно-естетичні пошуки представників мистецького напряму… 
Категорія: Сізова Н.Б. | Додав: dudaps
Переглядів: 514 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Духовна велич Львова
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.» 1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
Пошук
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
Відвідування сайту
счетчик посещений
Besucherzahler russian woman
счетчик посещений

Конструктор сайтів - uCoz