Довідка за підсумками перевірки викладання математики в 6-х класах
Тема перевірки: рівень навчальних досягнень з математики учнів 6-х класів; роль кабінету в методичному забезпеченні вивчення теми «Звичайні дроби».
Мета перевірки: виявити доцільність та ефективність використання вчителем можливостей кабінету математики.
Вид контролю:
• предметний;
• персональний (учителі_, _______).
Форми контролю:
• відвідування уроків з наступним аналізом;
• знайомство з методичною базою кабінету з теми «Звичайні
дроби»;
• ПІІЗ з теми;
• співбесіда з учителями-предметниками.
Час проведення: з 17 грудня по 27 грудня 20_року
Склад комісії: заступник директора з НВР _, голова МО учителів математики _.
Аналіз методичного забезпечення даної теми показує, що вчителі ____, _____ успішно вирішують основну навчальну задачу — ознайомити учнів з поняттям дроби в обсязі, достатньому для введення десяткових дробів. У зв’язку з цим на уроках цілеспрямовано та систематично велося відпрацювання таких понять:
• основна властивість дробу;
• скорочення дробів;
• приведення дробів до спільного знаменника;
• найменший спільний знаменник кількох дробів;
• порівняння дробів;
• множення та ділення звичайних дробів.
У методичному забезпеченні вивчення даної теми добре проглядаються практична спрямованість роботи предметників: відпрацювання мідних навичок перетворення дробів, додавання та віднімання, навичок арифметичних дій зі звичайними дробами, що знаходить вихід у вмінні розв’язувати основні задачі на дроби.
Уроки вчителя ___з точки зору рішення
триєдиної дидактичної мети заняття досягають результату, структура уроків відрізняється системністю, продуманістю всіх етапів, а також вибором змісту навчального матеріалу, виходячи з індивідуальних особливостей класу (вчитель пише для б-Б і 6-В окремі поурочні плани, де відбиває темпи та специфіку засвоєння даним класом навчального матеріалу). У системі проміжного та підсумкового контролю навчальних досягнень учнів учитель використовує технологію рівневої диференціації.
Методика роботи вчителя, його багатий викладацький досвід і кваліфікація дозволяють йому виходити на високий рівень навчальних досягнень учнів.
Рекомендації:
1. Приділяти більше уваги формуванню комунікативних предметних умінь і навичок, свідомому використанню відповідної термінології під час відповідей.
2. Продумати форми поточного контролю за засвоєнням нових знань з метою профілактики прогалин у сприйнятті та засвоєнні найбільш складних понять.
3. Приділяти більше уваги обчислювальній, розрахунковій практиці учнів.
4. Продумати систему запису в навчальних зошитах форми контролю навчальних урочних записів і можливості їх ефективного використання під час відповідей, розв’язування задач.