Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Стажування молодого вчителяСтажуванню молодого вчителя — перспективний засіб забезпечення професійного становлення педагога. Тому необхідно приділити особливу увагу стажуванню молодого вчителя, адже багато залежить від того, хто буде поруч із молодим учителем, стане його наставником, підтримає його, допоможе знайти правильне рішення у складних ситуаціях, повірити у власні сили. Педагогічне шефство, наставництво дає можливість управляти процесом професійного становлення молодого педагога, допомагає досвідченому вчителю працювати з молодими спеціалістами у тісному контакті, за якого передача останнім знань, умінь і навичок, розвиток їхніх професійних здібностей, набуття педагогічної майстерності є найбільш ефективною. Яким чином організовується стажування молодих спеціалістів у загальноосвітніх навчальних закладах?Перший етап стажування молодого вчителя — ознайомлення молодого вчителя з вимогами до професії, його включення в самостійну професійну діяльність, зіставлення рівня готовності до роботи з вимогами навчально- виховного закладу. Другий етап стажування молодого вчителя — процес подолання труднощів у навчальній діяльності та початок формування майстерності молодого вчителя. Третій етап стажування молодого вчителя — етап високої адаптованості, яка склалася як результат ефективної діяльності вчителя на попередньому етапі. Молодий вчитель характеризується високим рівнем самостійності, творчим підходом до навчальної діяльності. На всіх трьох етапах стажування молодий вчитель знаходиться у протиріччі між зростаючими вимогами до професійної майстерності педагогів та недостатнім рівнем власної кваліфікації. Тому вчитель-початківець потребує особливої уваги з боку адміністрації, педагогічного колективу. Провідна роль у забезпеченні стажування молодих спеціалістів належить адміністрації шкіл. Відповідальність за його проведення покладається на директора чи його заступника з навчально-виховної роботи. Структура методичної роботи з молодими вчителями в загальноосвітньому навчальному закладіМатеріали підготував спеціаліст відділу освіти Шевченківського району УО ДГП ЛМР Кремінь М.В. |
СЗШ №33
Упр.освіти ДГП ЛМР
Осв.портал Львівщ
Новини Педпреса
Інформ.відкритість
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів". Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.»
1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання. Пошук
Календар
Архів записів
Соціальні закладки
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||