Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Новини
Головна » 2019 » Квітень » 03
2 квітня 2019 року, у Всесвітній день інформації про проблему аутизму, у СЗШ № 40 пройшла акція щодо відзначення такого дня.
Даний захід учнями школи проводиться вже вдруге, і цього разу учні 8-х та 10-х класів провели флешмоб "Будь поряд", додавши блакитних елементів до свого одягу, як символ відкритості до людей з аутизмом. Інше світосприйняття – це скарб і ми його занедбаємо, якщо не навчимося жити і дружити з «людьми дощу», якщо не зможемо зрозуміти їх. Це добре усвідомлюють наші учні і будуть намагатися завжди толерантно та з розумінням ставитися до «дітей дощу», тобто аутистів, якщо доведеться з ними зустрітися у повсякденному житті, будуть намагатися допомогти їм побороти складнощі у взаємодії із зовнішнім світом.
Переглядів:
327
|
Додав:
Олеська
|
Дата:
03.04.2019
|
02.04.2019 р. учні 4-Б класу ліцею № 38 ЛМР побували на ТзОВ "Galicia", де виготовляють натуральні соки. Школярі мали змогу побачити, як розливають та зберігають сік прямого віджиму. Екскурсія завершилася дегустацією продукції. Тепер ми точно знаємо, що «Galicia» справжній, корисний та натуральний продукт, без консервантів та цукру. Рекомендуємо!!!
Переглядів:
331
|
Додав:
ШКОЛА
|
Дата:
03.04.2019
|
02.04.2019 р. в рамках проведення тижня іноземних мов,а також з метою реалізації проекту «LinguaCraft» в 5-А класі СЗШ І-ІІІ ст. №78 був проведений інтегрований урок «Виготовлення ляльки-мотанки зі згином тканини» вч. трудового навчання Лазурак Н.В.і вч. англійської мови Чорнобай Л.В.
В творчій атмосфері ,під час виготовлення ляльок-оберегів діти дізнались про їх походження і значення в житті наших пращурів,про їхню конструкцію і класифікацію за способом виготовлення .З метою розвитку ключових компетентностей учні читали технологічні карти ,розвивали вміння критично оцінювати і використовувати інформацію для розуміння можливостей застосування англійської мови для ефективної діяльності .
Переглядів:
333
|
Додав:
Бодя
|
Дата:
03.04.2019
|
01.04.2019 р. учні 2-А та 2-Б класів СЗШ І-ІІІ ст. # 78 м. Львова взяли участь у квесті "OUR LIFE" (вчителі англійської мови Пемпусь Н.М. та Кучминда М.Л.). Команди успішно пройшли станції "School" , "Shop", ""Playground" , "House" , "Park" згідно встановленого маршруту та виконали усі завдання.
На станціях учні розгадували кросворди , ребуси , складали речення з окремих слів та грали в "лексичне доміно". Другокласники продемонстрували свої знання англійської мови , логічне мислення та вміння працювати в команді. На завершення квесту учні склали речення , яке передає їхнє захоплення вивченням англійської мови у школі. Ну і , звичайно, отримали нагороду. І учні , і вчителі отримали море вражень і задоволення .
Переглядів:
309
|
Додав:
Бодя
|
Дата:
03.04.2019
|
Сьогодні, 2 квітня світове співтовариство відзначає Всесвітній день розповсюдження інформації щодо проблем аутизму. Учні 4-г класу разом з класним керівником Гренюх Х. Р. активно долучилися до флешмобу "Львів у блакитному".
Переглядів:
290
|
Додав:
dudaps
|
Дата:
03.04.2019
|
Учні 2Б класу ліцею 81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради, побували на екскурсії у Личаківському районному суді м. Львова. Для дітей підготували цікаву розповідь про роботу цієї структури, про її необхідність.
Другокласни переглянули цікавий мультфільм про справедливе вирішення заяви позивача. Мали змогу самостійно вирішити спір і висловити свої думки. На завершення екскурсії суддя оголосив, що усіх прийнято до "Клубу Справедливців" . Діти були задоволені, адже урок справедливості пройшов у цікавій і доступній формі.
|
Учні 9 А класу ліцею 81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради мали чудову можливість взяти участь у тренінгу, який для них провели студенти Українського католицького університету Скіра Вікторія та Купчева Христина.
Завдяки тренінгу на тему "Ненасильницьке спілкування" учні вивчили кілька основних аспектів ННС, за допомогою яких вони зможуть правильно виявляти свої думки та почуття.
Першого дня учні вивчили теоретичний аспект ненасильницького спілкування, а другого дня мали можливість попрактикуватися, як використовувати компоненти ННС у звичайному житті.
Загалом, учасники тренінгу навчилися аналізувати почуття інших людей, чітко висловлювати свої проблеми і почуття та керувати своїми емоціями.
| |
|
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.»
1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
|