Статистика
Онлайн всього: 37 Гостей: 37 Користувачів: 0
|
Новини
Головна » 2021 » Жовтень » 10
МОН спільно з командою підтримки реформ міністерства роз’яснили особливості оцінювання у пілотних 5-х класах НУШ, ведення журналів, поділу класів на групи та фінансовій складовій організації освітнього проєкту.
За вибором закладу освіти оцінювання може здійснюватися за власною шкалою оцінювання результатів навчання учнів або за системою оцінювання, визначеною законодавством. У разі запровадження закладом власної шкали оцінювання результатів навчання учнів ним мають бути визначені правила переведення до системи оцінювання, визначеної законодавством.
Зазначені підходи до системи оцінювання відображено у «Методичних рекомендаціях щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах ЗЗСО за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації к
...
Читати далі »
Переглядів:
225
|
Додав:
dudaps
|
Дата:
10.10.2021
|
Чи можна відмовитися від вивчення певного навчального предмета (інтегрованого курсу), зокрема російської мови/другої іноземної мови/ предметів духовно-морального спрямування?
Так, можна; дії батьків залежать від того, до якої частини освітньої програми належить небажаний предмет: обов’язковий для вивчення (інваріантна складова), вибірковий (варіативна складова) чи факультативний (необов’язковий) предмет.
Освітня програма українських шкіл складається з трьох частин: предмети, обов’язкові для вивчення (інваріантна складова), вибіркові (варіативна складова) та факультативні (необов’язкові) предмети. Невідвідування предметів, обов’язкових для вивчення, та вибіркових предметів може призвести до неатестації по них за результатами річного оцінювання.
...
Читати далі »
Переглядів:
199
|
Додав:
dudaps
|
Дата:
10.10.2021
|
Шкільне життя Follow on TwitterSend an email10.10.2021
Батьки можуть обирати для дітей заклад загальної середньої освіти, попередньо вивчивши перелік предметів у ньому. Обравши заклад освіти, батьки можуть обирати: вчитися за загальною освітньою програмою, затвердженою керівником закладу, чи за індивідуальним навчальним планом.
У кожному разі в батьків залишається можливість впливати на перелік навчальних предметів, але можливості вибору будуть різними.
Якщо батьки обирають для своєї дитини навчання за загальною освітньою програмою, за ними збережеться можливість вибору предметів варіативної складової.
Кожна школа самостійно розробляє свої навчальні плани, які містять:
• предмети, обов’язкові для вивчення (предмети
інваріантної складової);
• предмети на вибір (предм
...
Читати далі »
Переглядів:
177
|
Додав:
dudaps
|
Дата:
10.10.2021
|
Переглядів:
150
|
Додав:
dudaps
|
Дата:
10.10.2021
| |
|
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.»
1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
|
| | |