Статистика
Онлайн всього: 36 Гостей: 36 Користувачів: 0
|
Новини
Головна » 2019 » Березень » 19
19 березня 2019 року, напередодні відзначення Всесвітнього дня поезії та у 89-річницю дня народження нашої славної української письменниці сучасності Ліни Костенко, до СЗШ № 40 завітала у гості заслужена артистка України, лауреат премії імені Лесі Українки, учасник бойових дій в Афганістані, Ірина Шостак.
В основу музично-поетичної композиції увійшли романси на вірші Ліни Костенко, в авторському виконанні Ірини Шостак. Наша гостя, що провела зустріч з учнями 8-11 класів школи, з теплом та ніжністю, відкритістю та гордістю прочитала поезію Ліни Костенко, провела діалог з учнями про творчість знаної творчої особистості сучасності, адже учням відома поезія письменниці, так як вони вивчають її на уроках української літератури з 6-го класу. А також пані Ірина під музичний супровід, а саме, власний гітарний акомпанемент, виконала поезію поетеси на власну музичну композицію. Чуттєво, емоційно, і одночас
...
Читати далі »
Переглядів:
338
|
Додав:
Олеська
|
Дата:
19.03.2019
|
"Як надати першу допомогу" - це перший урок із проекту "Охорона і безпека життєдіяльності людини". Вчитель Садова Р.В. і діти 2-Б класу (СЗШ 41) щиро дякують інструктору з тактичної медицини у Львівській муніципальній дружині Людмила Кравець (солдат Джейн) за повчальну розповідь і практичні заняття. А також за допомогу в організації Melanka Ua.
Переглядів:
303
|
Додав:
djmik86
|
Дата:
19.03.2019
|
15 березня 2019р. відбулась навчальна екскурсія учнів 10-А і 9-Б класів (класні керівники Дроняк А.П., Озембловська І.С.) у 19-му відділенні Приватбанку.
Школярі ознайомились із роботою відділення, навчились вираховувати відсотки по депозитах і кредитах, дізнались про ступені захисту гривні, а також дізнались про тонкощі роботи банкіра. Дякуємо керуючій відділенням п. Зоряні за цікаву та змістовну розповідь.
Переглядів:
341
|
Додав:
djmik86
|
Дата:
19.03.2019
|
"Критичне мислення як універсальна освітня технологія формування навчальних компетенцій учнів у НУШ" під такою темою було проведено педагогічну раду-тренінг у форматі уроку. Вчителі працювали у групах. Урок-тренінг розпочали з очікувань .Кожна група створила власну "клумбу очікувань".
Блок І. Теоретичний
1.1 Критичне мислення - особливий вид розумової діяльності. (Мартинів У.П.) з онлайн-платформою Kahoot та з'ясували, на скільки вчителі ознайомлені із методикою "критичне мислення".Ознайомились із вимогами до структури уроку при застосуванні технології розвитку критичного мислення. Перед тим, як перейти до роботи у групах із застосуванням методів критичного мислення ми активізували мозкову діяльність за допомогою кінестетичних вправ.
Блок ІІ. Практикум.
2.1. Практичні прийоми розвитку критичного мислення .Кожна група під керівництвом менторів Зозулі М.Й., Жаб’як О.Ф., Гевало Г.І., Мельник Т.І. , Дунько Н.М. та Перун Л.М. опрацьовували і застосовували методи розвитку критичного мислення "Кроссен
...
Читати далі »
Переглядів:
400
|
Додав:
uljka
|
Дата:
19.03.2019
| |
|
Збірник сценаріїв
Для допомоги у роботі класним керівникам, педагогам-організаторам, учителям-предметникам. Збірник сценаріїв знаходиться у розділі "Каталог файлів".
Увага ! Конкурс
1.1. Правила конкурсного приймання учнів у спеціалізовані школи укладаються з врахуванням Закону України «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 16.06.2000р. №946 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад»,наказу Міністерства освіти та науки України від 19.06.2003 р. за № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного прийняття дітей (учнів,вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл.»
1.2. До 16.05.2014 р. в закладах освіти будуть затверджені графіки проведення конкурсного випробовування у спеціалізовані школи, гімназії та ліцеї та графіки засідань апеляційних комісій відповідно до Правил конкурсного приймання.
|
| | |